Svar på kommentar

Postat av:
om du inte tjänar något på din blogg..
hur kan då din kompis belinda påstå att hon tjänar tre siffrigt på sin blogg ? hon har ingen reklam och inga videobloggar ju?
2009-10-12 @ 02:07:48

Sv: Jag vet faktiskt inte, jag tycker också det är väldigt konstigt. Jag uppdaterar mycket mycket mer än vad hon gör och jag tjänar inte ett öre på min blogg. Visst skulle det vara kul att få en summa pengar varje månad, men jag bloggar för jag tycker det är kul.

Men som svar på din fråga, Belinda hade tydligen kontaktat ett företag som betalade ut en summa pengar till henne och mycket mer vet jag inte. Jag tycker man ska göra mer för sin blogg för att få tjänar pengar, men det är kanske inte alla som tycker det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta företag ger pengar bara så..

då måste hon ha reklam.. och det har hon inte.

2009-10-12 @ 18:39:03
Postat av: Anonym

Men oh, Belinda ljuger jyy!! Ofta hon får betalt? Vilket idiot företag skulle vilja betala henne för sin skit blogg som hon uppdaterar med sin dåliga stavning en gång i veckan? Hon ljuger!!

2009-10-12 @ 19:46:22
Postat av: belinda

om ni börjar blogga , så kan ni också tjäna pengar på det företaget ! jag har inte tvingat er att läsa min blogg så stanna utanför den om du inte vill läsa !

2009-10-14 @ 21:02:45
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback