Ska jag eller ska jag inte?

I måndags fick vi hem en blankett angående vaccinet mot svininfluensan. Den ska vara inne imorgon om man vill ha den eller inte. Alltså jag vet inte.. Jag och sprutor går inte ihop och jag vill helst veta vad det finns för biverkningar innan jag sprutar in något i min kropp. Det finns alltså inget skrivet vad biverkningarna är eftersom dom inte hunnit testa det. Så frågan är, ska jag ta dom två sprutorna som det är eller strunta i det? Man har ju faktiskt hört att det är som en vanlig influensa och det är bara sjuka dom reagerar och dör eftersom dom troligen hade dött av en vanlig förkylning i alla fall.

Det är ett svårt val, men det lutar åt att jag inte tar det just för att jag inte vet hur min kropp reagerar, man blir kanske jättesjuk och vem vill bli det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

man tar bara en spruta har dom kommit fram till nu.

2009-10-07 @ 15:42:03

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback