Ny tatuering?

När vi ändå var nere i stan gick jag in till tatueraren för att fråga vad han skulle ta för min troligen blivande tatuering. Runt 1000 spänn. Shit, det är inte lite det. Men med tanke på att min lilla jag just nu har på handleden kostade 600 så är det kanske inte så mycket.

Nu tänker ni kanske vad det är jag vill ha då? Jo, jag har mycket idéer i huvudet, men det jag är inne på just nu är att ha stjärnor på magen. Tre stora som går snett och massa små runt om. Var på magen vet jag dock inte, men ungefär vid höftbenet. Visst skulle det vara snyggt?



Nu gäller det att spara pengar till det, kanske efter jul?:)



Sen har jag, faktiskt senast idag varit inne på att bygga ut denna tatueringen genom att sätta dit en svala som liksom håller i hjärtat. Jag tycker min tatuering är så liten så den syns knappt, därför skulle det vara fint att ha en svala som gör den större.

Ahhh, det är beroende framkallande att börja tatuera sig:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som det skulle bli snyggt med stjärnorna!

2009-10-21 @ 15:34:43
Postat av: Jannica

1000kr är ju rätt så mkt i stunden, men om man tänker på att det är något man ska ha i resten av sitt liv så är det ändå inte så farligt. Så resonerar jag iaf. Gillar ideén med stjärnorna, har ju själv mina fina på handleden :)

2009-10-21 @ 18:09:24

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback