Nu blev det kväller

Var har denna dagen tagit vägen? Den har bara sprungit förbi och nu är det redan kväll. Har precis varit ute med Zinga på en ruskigt kall kvällspromenad. Det märks verkligen att det bara är 2 månader kvar till julafton, men gud vad jag längtar.

Nu ska jag tvätta bort sminket och gå ner och titta på tv, först blir det "Tinas cookalong (stavning)" och sen "Svenska hollywoodfruar", under pauserna ska jag plugga till provet jag har imorgon men jag tycker det sitter ganska bra. Inte jättekul att ha prov på sin födelsdag precis, men hellre det så jag slipper sitta och plugga på min födelsedag:)

Vi hörs när det är ett godnattinlägg som gäller hihi:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback