Min vikt?

Det var en blandad kompott av alla gissningar angående min vikt. Jag tycker det är konstigt att ni vaknar till när det gäller sånt, vem vill veta hur mycket jag väger haha? Och för att vara lite ärlig blev jag lite besviken när jag fick se 65-70 kg och till och med blankt 70 kg. Jag är inte kraftig? Jag är inte pinnsmal men 65 eller 70 kilo väger jag inte och det hade varit mycket på min kropp tycker jag.

Jag brukar ligga mellan 62-63 kilo och det är inget jag skäms över. Så länge jag inte är tjock så bryr jag mig inte över siffrorna. Jag tränar också, så jag vet inte hur mycket som är fett och muskler.



Så nu fick ni svar på det med. Och jag är 1,68-1,70 som någon undrade.


Kommentarer
Postat av: anna

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från underbara sweetadeline.se som dessutom stöder cancerfonden, ifall du är intresserad :) hur som, hoppas du har en bra start på veckan! Kramas!

2009-10-12 @ 14:30:42
URL: http://madeinjapan.devote.se
Postat av: Julia S

Ja det tycker jag att du ska göra :D

det är nyttigt och gott !

2009-10-12 @ 15:17:45
URL: http://jleontine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, jag gissade aldrig men trodde du låg mellan 60-65. Jätte svårt att veta då man inte vet med muskler och benstomme , . Me. Tycker det är en lagom vikt för dig. Du är lagom som du ärr nu .

2009-10-12 @ 19:50:35

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback