JAG SKA BLI BRUNETT!

Efter jag skrev inlägget nedan ringde jag till min frisör och bokade tid. Jag hade redan en tid inbokad nästa lördag för botten och klippning, men nu ska jag i stället bli lite åt det bruna hållet och klippa mig:) Ska bli så kul att göra en förändring. Om det blir bra eller inte, det får vi se då.



Denna bruna var fin, fast lite lite ljusare. Det hade nog blivit snyggt:)

Dessutom frågade jag om påbyggda naglar. Ni trogna läsare vet ju att jag byggde naglar innan jag började på HR programmet och även under sommaren, men nu har jag blivit sugen igen. Hon jag gick hos som nu är min frisör slutade med att bygga naglar för att en ny kom dit (hon som byggde på mig i somras) men hon var jag aldrig nöjd med. Hon slarvade och var otrevlig, så kanske kanske kan min frisör gå med på att bygga på mig:) Hoppas!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback