Idol 2009

Vad tyckte ni om kvällens idol? Jag har inte direkt någon favorit i år, i alla fall inte än. Jag gillar Reza, Tove och Eddie mest men inte så att jag längtar efter att få höra dom sjunga. Vem var din favorit?

Nu tror jag att jag ska stänga ner datorn för idag. Ska ta bort sminket som är alldeles kladdigt och krypa ner i soffan och titta på en film tills jag ska sova, vilket säkert blir efter 10 minuter när jag startat filmen. Sån är jag..

Vi hörs imorgon, då är det lördag även om det känt som det hela dagen idag tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Julia

Tove var bäst igår iaf :D men även erik, erica och reza var bra! tyckte att rapid elr vad han heter skulle åkt :p

2009-10-10 @ 11:35:48

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback