Hemma igen

Har precis kommit hem från stan. Jag bestämde mig för att lägga in lite mörkare slingor i mitt hår för att få en annan sorts färg och inte det vanliga tråkiga blonda. Om jag trivs i det, lägger jag kanske i mer och till slut kanske jag är svarthårig. Nej skämt och sido, men jag vill börja så smått för att inte bli allt för missnöjd.

Förhörde mig även om naglar, men min frisör visste inte om hon hade plats till det så istället fick jag ett annat nr till en duktig tjej men såklart svarar inte hon. Får testa imorgon igen.



Just det, jag handlade även en ny stor halsduk i stan. Jag har typ blivit kär i dom stora halsdukarna som är en stor, ni vet dom utan fransar och skit.


Den är gigantisk men hur snygg och skön som helst. 129 kr på H&M.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback