Godnatt

Det var tänkt att jag skulle titta på "efterlyst" som går på repris nu, men ögonen faller snart ihop så det fick bli inspelning på det med. Ska bli skönt att krypa ner i sängen nu. Har tittat på Idol innan och efter det blev det det nya programmet "inlåst" som handlar om ungdomar som är kriminella som är i ett fängelse för att se hur det är för att få andra tankar och att inte hamna där. Faktiskt riktigt intressant.

Nu ska jag som sagt krypa ner till min bebis. Imorgon börjar jag 8.15 och slutar 10.30, då ska jag till mormor och morfar och äta lunch. När jag kommer hem igen ska jag träna, men allt tar vi imorgon:) Kram och godnatt.

Ps. Fortsätt gissa på dagens fråga, det är långt ifrån 500 som Daniel gissade på:) ds.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback