Godnatt

Nu ska jag strax gå och lägga mig, har alltid så svårt att somna på söndagar, ni också eller? Antagligen bara för man lägger sig på obestämda tider på helgerna, menmen, det ska väl gå till slut.

Imorgon börjar jag kl 8 som ni ser i inlägget nedan, har en lång lektion på 3 h på morgonen och sen psykologi. Sen ska jag och min grupp som gör ett grupparbete sitta kvar i skolan för att göra det sista inför inlämningen på onsdag och på kvällen ska jag få snygga naglar:) I like!

Jag ska försöka hinna med att blogga flitigt imorgon också, men får se hur bra det blir. Vi hörs imorgon.

Kram och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte tjänar något på din blogg..

hur kan då din kompis belinda påstå att hon tjänar tre siffrigt på sin blogg ? hon har ingen reklam och inga videobloggar ju?

2009-10-12 @ 02:07:48

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback