God morgon!

Godmorgon!

Vaknade för bara en stund sedan, men har legat och halvsovit sen kl 7 så det var lika bra att gå upp nu.

Idag ska jag ju hjälpa min morbror att flytta, vet dock inte när vi börjar och hur långt tid det tar, men det kommer vara glest på bloggfronten idag i alla fall. Jag ska försöka hinna med att mobilblogga under tiden, men kan inte lova för mycket.

Förresten, från en sak till en annan. Läste nyss på Kenzas blogg om att hon flyttar hemifrån idag och jag blev jäkligt avundsjuk när jag läste det. Även om jag inte kommer ha 10-tusentals kronor när jag flyttar, och kommer inte få allt jag vill ha direkt, så kommer det ändå bli kul. Tänk om 1,5-2 år, då är det min tur, SOM JAG LÄNGTAR!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback