En timmes träning gör mycket

Det var nog den bästa träningstimmen jag varit med om. Det var bara 5 personer på gymet och man behövde inte stå och vänta på just den maskinen man ville ha. Jag känner mig som en helt ny människa. Att gå och träna en fredag ska jag absolut göra fler gånger.

När jag kom ut från dörren slog kylan emot mig, men det var en mysig känsla, precis som när det är vinter. Det har börjat skymma och folk har dragit sig in i värmen. När jag cyklade hem såg jag alla familjer som satt och åt middag och som pratade om veckan som varit. Det är mysfaktor på hög nivå tycker jag.

Nu ska jag sluta vara poetisk ;P Men jag ville bara förmedla en sån härlig känsla, jag överdriver verkligen inte. Vet inte vad det är med mig, var kanske något blandat med mitt vatten haha?



Nu ska jag fixa lite här hemma sen väntar duschen och idol 20.00.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback