Dagens fråga


Kommentarer
Postat av: Josefine

några kompisar tipsade mig om dina roliga videoinlägg som vi sitter och skrattar åt varje fredag. haha, fortsätt så så har vi något att skratta åt.

hur kan du skämma ut dig på det viset?

2009-10-25 @ 12:56:45
URL: http://josefiinet.devote.se
Postat av: Therese

Skaffa dig ett liv du Josefine. Att orka skriva rader och ta sig tid att klanka ner på folk visar bara hur avundsjuk man är. Som om du skulle våga göra videoinlägg? Nope, don't think so. Det är du som skämmer ut dig själv!

2009-10-25 @ 22:16:46
Postat av: Jossan

Nu måste jag skydda mig själv och min blogg här. För kommentaren ovan kommer INTE från mig! Jag använder inte namnet "josefine" när jag kommenterar utan "jossan". Alltså, kommentaren som står att den kommer från mig är inte från mig! Ville bara ha det sagt!

2009-10-27 @ 23:47:40
URL: http://josefiinet.devote.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback