Bloggdesign?

Har suttit nu en bra stund och varit inne på en massa bloggar för att försöka hitta någon billig eller ev gratis som vill göra en bloggdesign till mig. Jag har haft denna ganska länge och jag har tröttnat på den. Både på den rosa färgen och på bilderna. Jag vill ha en stor header och en bred blogg, så jag kan ha stora bilder, det gillar jag. Aja, jag får väl se om jag hittar någon. Är du bra på designer? Skicka så fall ett mail till mig, [email protected]



Nu ska jag dock stänga av datorn för idag. Är ganska trött och har inget speciellt att göra. Imorgon börjar jag kl 8 och slutar 12.35, så det är inte så lång dag.

Vi hörs då, kram!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback