Äntligen...

...har jag tid att skriva till er. Har varit igång precis hela dagen men nu kan jag sitta ner. Tänkte berätta lite mer om dagen.

Slutade 13.20, åkte hem snabbt och tog cykeln ner till stan till frisören där mamma redan var och vid 14.15 kom jag till. Då grejade hon och donade och visste inte riktigt vad hon gjorde, men bra blev det i alla fall för det gråa försvann. Dock tycker jag att håret blev lite för ljust nu, men det är kanske för att jag hade vant mig vid den fula gråa färgen. Vid 16.00 var både jag och mamma klara så då cyklade vi hem och åt.



Så här blev håret nu och visst blev det mycket finare?

Efter middagen gick jag och mamma ut med hundarna och sen körde vi till stan för att handla lite och sen till Willys. Under tiden ringde Åsa till mig för att fråga om jag ville hjälpa dom att bära lådor. Sagt och gjort så hjälpte jag dom och nu är jag hemma.

Puh, det var mycket jag har gjort idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håret blev jätte fint! du passar verkligen i mörkare :)

2009-10-20 @ 20:15:06
Postat av: Anonym

Jätte fint :) Du klär i det!

2009-10-20 @ 21:00:37
Postat av: Anonym

Du borde färga de riktigt brunt istället tycker jag. Men annars kul med förändring! :)

2009-10-20 @ 21:51:47
Postat av: Anonym

Det ser ju fan likadant ut ? FÄRGA TILLBAKA DET ELLER FÄRGA DET MÖRKT. - NU.



XOXO

2009-10-21 @ 09:36:30

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback