Vad är oddsen?

Förlåt att jag varit off från bloggen ikväll, men...mitt helvetes akvarium har gjort mig skitförbannad. Ni som varit med i bloggen vet att jag för några månader sen köpte ett akvarium av Belinda som någon vecka efter började läcka. Då var det bara till att köra och köpa ett nytt och till slut blev det bra.

Men ikväll..då hände samma förbannade sak. Jag och en kompis satt och tittade på tv, när vi helt plötsligt hörde något. Då drog vi ut lådorna och mycket riktigt, vatten på alla sladdarna !!! Förutom att det var flera liter vatten på hela golvet, jag var förbannad och brända sladdar gick väl allt bra.

Just nu ligger fiskarna i spannar här, och jag håller tummarna för att dom klarar natten för imorgon ska vi köra och lämna tillbaka pissakvariumet.



Kram och godnatt från irriterade jag (hihi).

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback