Tillbaka till rutinerna

Nu har jag precis duschat som jag alltid gör, det sista jag gör innan jag går och lägger mig. Okej, förutom borsta tänderna och släcker lampan, men ni förstår. Nu är det dags att gå tillbaka till dom gamla tråkiga rutinerna när lovet är slut, och det känns lite surt, för det tar ett tag, i alla fall för mig att gå tillbaka till det vanliga, men det ska väl gå det med.

Blev i alla fall klar med helvetes uppgiften i danskan. Ja förlåt, men jag blir så himla sur på min lärare som ger oss såna uppgifter.

Nu är det i alla fall snart sängen som gäller, ska upp 06.30 imorgon, gääääsp. Men går som tur är bara till 12.35 så det är skönt.

Vi hörs imorgon, kram!

Ps... ska vara bättre på att blogga imorgon, men har haft fullt upp idag. ds..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback