The blond girl is gone



Hej!

Så här ser jag numera ut. Har precis kommit hem från frisören och äntligen blev jag nöjd. Det var denna färgen jag ville ha hela tiden, men det blev ju grått förra gången. Men trots allt fick jag betala 500 kr, hon gick inte med på något annat så jag orkade inte. Men vi slutade i alla fall som vänner och det var ju tur.

Har haft fullt upp hela dagen. Slutade kl 10 i skolan, då gick jag direkt till nagelbyggaren och sen vidare till stan där jag mötte upp Belinda och Mamma. Efter lite shoppning gick jag och Belinda och fikade och sen var jag hos frisören.

Jag har varit borta hela dagen och knappt ätit något, så det är skönt att vara hemma igen.

Skriv nu gärna vad ni tycker om mitt hår:)

Kommentarer
Postat av: Emma

det blev fint! :) I told you so :)

2009-11-06 @ 18:07:46
URL: http://pullthetrigger.devote.se
Postat av: Daniel Mårtensson

Jag tycker att denna färgen blev snygg. Men den du hade precis så var den snyggare och bilder:P Tycker jag.

2009-11-06 @ 18:48:28

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback