Ingen bra start på dagen...

Gud vilken morgon jag har haft. Är riktigt sur och har knappt fått sova. Zinga har en förmåga att aldrig göra nr 2 på kvällarna när det är mörkt ute, och detta skedde även igår. Så imorse vid 7 hörde jag att hon gick ner från sängen och jag direkt efter, men vad tror ni hon gör då? Jo sitter och skiter i en hörna. Jävla hund alltså. Detta har blivit lite väl ofta och jag är riktigt trött på det för hon är ju egentligen rumsren, och 10 månader.

Gick i alla fall direkt ut med hundarna, sur som jag var. Sen gick jag och la mig igen. Somnade om till lite innan 9 då mitt marsvin började gnaga galler, då trodde jag att jag skulle ta marsvinet och kasta ut genom fönstret med Zinga bak efter.

Nej usch vad hemsk jag låter nu, men det värsta är när man inte fått sova ut. Nu är jag trött, men är i alla fall uppe.

God morgon förresten..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback