Dagens måsten är klara

Jag har hunnit med mycket nu på fm och är redan klar med dagens måsten, i alla fall nästan. Har städat ovanvåningen och med det räknas, damma, dammsuga, plocka undan saker och vattna blommor. Har även hunnit med att tvätta en maskin tvätt och ska strax starta en till.

Var nyss nere i stan med Pappa och köpte ett medel till mina fiskar eftersom dom tydligen har fått någon "vita pricken sjukan", så nu får jag hoppas dom blir bättre. Ska även byta pumpen till dom senare, eller imorgon. Den jag har nu är inte riktigt bra.

Nu snackar jag bara skit. Nu ska jag som sagt starta en maskin tvätt, plugga och senare ska jag och Zinga ut och gå en lång runda.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback