091101

Hej!

Det har inte blivit av att jag satt mig vid datorn förrän nu. Har sovit lite halvdåligt inatt och vaknade med ont i magen vid 7 men lyckades somna om till kvart i 10 då mamma väckte mig.

Har precis suttit och tittat på lägenheter i Trelleborg, Malmö och Ystad. Jag vet, det är tidigt, jag ska säkert inte flytta hemifrån förrän om 2 år men det är ändå så jäkla kul att titta på. Jag har som tur är redan mycket som jag kommer ta med mig eftersom jag har två rum, och det är jätteskönt.

Nu ska jag strax börja städa och tvätta för idag blir det bara en slappedag, för imorgon börjar ju skolan igen...tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska du ha råd att flytta hemifrån?

2009-11-01 @ 22:08:50

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback