Pluggat

Det märks verkligen både i skolan och i kroppen att det snart är sommarlov, men på ett sätt fattar jag inte det än. Det känns verkligen inte som jag gått snart 1 år på gymnasiet och börjar snart i 2:an. Det har gått så otroligt snabbt allting och det känns som igår när jag tog mina första steg på gymnasiet och tankarna flög runt i huvudet om man valt rätt eller inte. Man märker redan nu att kroppen redan nu börjar ta ett litet break och det är ju inte så farligt mycket kvar i skolan heller.

Jo det jag skulle komma till var, jag har under några veckor skrivit på 2 noveller, en till engelskan och en till svenskan. Engelskan har jag varit klar med några veckor men fick tillbaka den idag så jag har rättat den och så. Svenskan blev jag faktiskt klar med helt idag, den har åkt fram och tillbaka mellan läraren och mig för att den skulle bli så bra som möjligt. Nu får jag hoppas jag bara får det högsta betyget också, så mycket jobb jag lagt ner på den och jag strävar faktiskt efter att få MVG i slutbetyg.

Nu ska jag gräva mig ner i ytterligare en läxa, har ett prov i livsmedelshygien imorgon...suck. HEJ IG! Men allt är pga lärare, ursäkta..men hon är jättedålig

Har ni mycket kvar i skolan?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback