Ny vecka

Ny vecka igen, och det är bara att ta nya tag, vilket jag ska försöka göra nu. Är jätteskoltrött för tillfället, men jag får hålla ut i 2,5 vecka till sen får jag ett varmt och skönt sommarlov och bara 2 år kvar i skolan..suck.

Idag slutade jag 11.30, började kl 8 med köksteori, riktigt drygt att lyssna på läraren hela tiden. Men vi slapp iaf testet som jag trodde skulle komma, han brukar nämligen säga saker och sen kommer det aldrig.

När jag hade slutat körde jag iväg och köpte lite lunch som jag åt för en stund sedan. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska ta tag i novellen nu, det känns som jag hållit på med den i flera månader men till slut blir det väl bra.. hoppas jag:)

Hoppas ni mår bra idag♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback