Lunch och håltimme

Nu är jag hemma på lunch som var fredag, men i vanliga fall vid denna tiden brukar jag köra tillbaka till skolan, men inte idag för att jag börjar en timme senare idag.

Hade teori på idrotten imorse, slutade där kl 10 sen åkte jag hem och åt och gick ut med hundarna. Nyss var jag iväg på Konsum och postade en massa paket som jag fått pengar för, lika bra att göra det när man har tid. Så nu är en del av dom på väg. Nu ska jag bara ta det lugnt tills jag ska göra om 1 timmes tid igen. Börjar kl 1 med Hotell där vi ska redovisa ett stort arbete vi gjort under 1 års tid. Efter det har jag matte och sen slutar jag. Då ska jag upp till min morbror och städa och sen hem för att vänta på att pappa kommer hem, Zinga kan ju inte vara själv än någon längre tid.

Det är ungefär hur min fredag har sett ut och kommer se ut. Ska ju vara med Belinda ikväll som jag skrev igår också:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback