Jag förstår om ni undrar var jag

0-440de9173486e7e3fe4986fa1acff00c.png

Kolla varifrån!

Jag förstår om ni undrar var jag befinner mig,men som ni redan vet har jag haft ont i min hals i drygt 2 veckor till och från. Men imorse blev det bara värre och jag fick dessutom feber. Åkte först in till Trelleborg akutmottagning och fick sitta och vänta i två timmar,för att få reda på att halsprovet var negativt,jag hade alltså inte halsfluss. Istället blev jag iväg skickad till malmö också till akutmottagningen. Just nu kör jag och pappa bara runt i malmö då min läkare inte kom förrän halv 6,men just nu är min hals mycket bättre men jag vill ändå kolla upp det,då dom i Trelleborg misstänkte en halsböld,hjälp!<br> Vi hörs när jag kommer hem och håll tummarna för att jag bara får penicillin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!

2009-05-31 @ 18:48:10
Postat av: louise

åhnej!

hoppas det inte är något allvarligt! hör av dig när du vet hjärtat <33

2009-05-31 @ 19:58:34
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback