Godmorgon!

Oj vad jag är uppe tidigt idag, med tanke på att jag somnade runt 2 tiden och har bara fått 6 timmars sömn, men äh..skit i det:) Dagen blir ju längre nu. Varför jag är uppe var för att Zinga började pipa och slicka mig i ansiktet lite innan 8, så det var bara att gå ut med henne och sen hade jag nog inte kunnat somna om. Men lillskiten sitter fortfarande och piper, den lilla krabaten.

Idag ska jag och pappa ner till stan, jag ska beställa tid hos min frisör för min utväxt nu inför sommaren, eftersom jag har så pass ljust hår så blir det ännu vitare på sommaren, så då behöver jag inte fixa det. Sen ska jag gå till tatueraren och höra vad min tatuering kommer kosta (glömde det sist), får hoppas han är där bara. Sen ska jag handla lite andra saker med såsom, smink:) Ikväll ska hela familjen till min morbror på middag, så även idag är det full rulle!

Vi hörs senare idag. Ska kika lite på tv nu.

Kommentarer
Postat av: louise

jag saknar dig jättemkt <3

2009-05-02 @ 11:03:44
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback