Gårdagen & Godmorgon!

Hej!

Igår hade jag ingen tid alls att skriva till er, hade nu bara min mobilblogg funkat hade jag kunnat skicka mms till er, men jag fattar inte varför det inte går. Jag var knappt hemma heller så jag hade inte tillgång till någon dator. Därför tänkte jag skriva till er vad som hände igår.

Jag hade ju som sagt två lektioner på morgonen, först engelska där vi bara satt vid datorn och gjorde ingenting, så jag och min kompis gick tidigare. Sen hade vi svenska där jag och min lärare gick igenom min novell och sen slutade vi. 11.15 körde jag upp till min morbror och städade, och när jag var klar där körde jag ner till stan, först hemmakväll där jag hyrde Wallander :) Och sen till espresso house där jag köpte en chailatte. Därefter åkte jag till min mormor och morfar och var där till lite innan 3. Då åkte jag hem snabbt och lämnade min väska, sen åkte jag och Pappa till nyopererade bella i Tygelsjö (tror jag). Allt hade gått bra med henne, men det tog hårt på henne med tanke på att hon snart är 11 år gammal. Hon sov hela kvällen och var allmänt borta, som tur är är hon lite piggare idag. När jag var på väg hem från Tygelsjö skickade Pernilla till mig och frågade om vi kunde ut och äta ngnstans. Så hon kom till mig i stan när pappa var på apoteket sen åkte vi och åt. Kvällen spenderades i Pernillas pojkväns bil då han fick körkort igår, så vi åkte runt lite överallt. Men kul hade vi:)

Idag blev jag väckt kl halv 7 av Zinga, sen somnade jag om till kl 10 igen då jag blev väckt igen. Så nu har jag precis ätit frukost och skriver just nu till er. Idag ska jag bara ta det lugnt tills jag ska till frisören 16.30 och färga min utväxt, ska bli skönt att få bort den.

Nej nu ska jag kolla på Grey´s anatomy med Mamma:)

Hoppas ni orkade läsa hela texten hihi:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback