Fredag

Hej på er!

Jag hade det jättetrevligt igår på valborg. Vi åkte från fest till fest men till slut hamnade vi på magasinet. Jag kom till Pernilla vid 5, då gjorde vi inte så mycket, hon gjorde sig i ordning och sånt. Vid halv 8 tiden åt vi grillat och lite över 8 kom dom andra. Då hade vi lite förfest, och jag drack lite bara (nu kommer jag få massa kommentarer om detta) och vid 23 tiden kom en taxi och hämtade oss, då åkte vi ut till en fest där det var runt 20-åringar bara. Så jag och Pernilla ringde min morbror så han hämtade oss efter 10 min igen så då åkte vi till magasinet och skakade rövarna av oss.

02.30 släckte jag lampan. Jag tror flera av er ligger och mår dåligt över gårdagen, hihi. Men ni överlever nog:)

Vaknade vid halv 11 idag. Har precis gjort mig i ordning och väntar på Belinda som ska komma hit med sin hund, Zinga och han ska leka lite:) Ni får bilder sen, för hon kommer snart!

Videoblogg kommer senare också:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu erkänner du....

2009-05-01 @ 14:27:50
Postat av: Vendela

Vad drack du ? :) Blev du packad? Ibland behöver man inte dricka mycket för att bli de... speciellt om man som du säger inte har druckit innan.. Vad heter Belindas hund? pözz

2009-05-01 @ 16:33:14
Postat av: Anonym

det är inget fel med att dricka lite då och då. Folk dömmer dig inte för det!

2009-05-01 @ 16:44:57

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback