Dagen

Oj var har denna dagen tagit vägen? Belinda är fortfarande kvar, men vi har hunnit med mycket. Zinga och Hannes(belindas hund) blev nästan kompisar direkt. Först var Zinga ganska rädd men sen sprang dom runt på gräset i trädgården. Sen har vi grillat lite och nyss var jag ute och körde, handlade även glass på vägen hem

Tänkte visa lite bilder nu från dagen:









Nu ska jag ladda upp en videoblogg där dom busar, jätteroligt:) Senare när Belinda gått ska jag även göra en fredagsblogg.

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken hund tycker du är sötast? Din eller Belindas? Jag tycker Belindas helt klart ;) fast din e med söt...

2009-05-01 @ 17:59:50
Postat av: Tigrisenemmis

Naw, lilla Hannes, han är så söt. :D

2009-05-01 @ 18:00:00
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback