Besök på gamla skolan

Mormor och morfar kom hit lite över 10 med bullar, så då åt vi frukost. Sen har morfar hållt på i trädgården och lite över 11 skickade Pernilla till mig och frågade om vi skulle åka till vår gamla skola och hälsa på. Sagt och gjort så åkte vi dit vid halv 12. Träffade nästan alla gamla lärare och jag saknar faktiskt den tiden där, den gemenskapen även om jag ofta klagade på den skolan, vilket jag ångrar nu i efterhand. Såna småsaker som att sitta nästan hela klassen på morgonen och bara prata, innan lektionerna började. Liksom det skulle aldrig hända i den klassen jag går i nu. Likadant sista veckan i 9:an, alla roliga saker vi gjorde och framför allt skolavslutningen då ögonen bara forsade. Det är något sånt man aldrig får uppleva igen, även om studenten kommer bli underbar.. men inte så som på Vannhög.




Lite bilder från 9:an..

Nu ska jag bara ta det lugnt här, ska skriva på mina noveller:/ börjar bli riktigt trött på dom nu men det måste göras.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback