Upp till bevis!

Detta inlägg är till alla er jävla idioter där ute i världen, som inte vågar stå för vem ni är!

Jag har fått två kommentarer nu ikväll bara ( av två olika personer ) där folk skriver att ingen i min klass gillar mig. Jag är inte populär i min klass, jag hör folk prata bakom hörnen om mig och jag får blickar. Men jag har 2 i klassen som jag går med, och dom litar jag på och det är INTE dom som skriver patetiska kommentarer här. Men av gamla minnen låter jag dom inte trycka ner mig, vill dom titta på mina videobloggar och läsa min blogg och tycka att jag är värdelös så får dom tycka det, för jag vet att dom går in gruppvis och läser den, jag märker sånt. Att när jag kommer runt hörnen slutar dom prata, är ett stort tecken.

Vill ni försöka trycka ner mig, och lägga tid på det, FINE! Jag bryr mig inte, för 1 år sedan hade jag gjort det, nu skiter jag i alla kommentarer jag får.

Jag personligen tycker jag är modig som överhuvudtaget gör videobloggar, jag är från Skåne, jag gör inte om min dialekt som många hade gjort, jag pratar inte om något speciellt men gör det för mina läsare och för att jag tycker det är kul.

Jag tror och jag vet att jag kommer få mycket kommentarer om detta inlägget och dom i klassen kommer hacka ännu mer, men gör det för fan! Ni tröttnar väl någongång när det inte är kul mer!

Kommentarer
Postat av: malin

låt dom snacka, du vet bäst själv :)

och visa att du är bättre än dom!

2009-03-30 @ 22:23:39
Postat av: E.

jag vet vad du kan göra som är jääättekul :D

spotta tuggummi i deras hår (:

2009-03-31 @ 18:25:00
Postat av: Karita

När du ser att någon tittar konstigt på dig.. gå fram och fråga vad du ska göra för att bli accepterad? Fråga vad felet är? varför dom tycker att dom har rätt att blänga på dig?

2009-03-31 @ 20:00:37
Postat av: Daniel (Ekeby) Mårtensson

Det är bra att du står upp.... Låt dem inte hålla på med dig... Du är en bra och härlig person. Om dem inte tycker om dig är det deras fel men dem kan hålla det för sig själva isf... Hoppas vi träffas någon gång igen:P Var länge sen senast:P





Var inte rädd för att skriva på msn!!!

2009-03-31 @ 22:27:26

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback