Let´s dance finalen klar!

Ja då var det Laila och Magnus som gick till final i Let´s dance. Jag tyckte dock inte Morgan skulle åkt ut, men blev glad att Laila gick vidare. Laila var verkligen kanon ikväll, fick ju nästan fullpott på båda danserna och jag tyckte hon var grym. Nu återstår det bara att se vem som vinner, och mina tummar är fortfarande för Laila:)

Vad händer annars då? Jo jag och pappa och Zinga kom hem för en liten stund sedan, jag var ute och övningskörde när vi skulle möta mamma och nu tänkte jag byta om till pyjamas och gå ner för att titta på "Patrik 1,5" som jag hyrde tidigare idag. Ska även stänga ner datorn så det blir ingen mer uppdatering idag, men vi hörs ju imorgon som vanligt.

Avslutar med två bilder på mig och Zinga som jag tog nyss.

 

Ciao♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback