Laila skulle vunnit!

Åh vad bra Laila var ikväll. Men hur röstar egentligen svenska folket? Lailas shownummer var ju så fint och äkta, hon förtjänade verkligen att vinna. Menmen, domen är satt och det blev Magnus som vann så stort grattis till honom.

 

Just nu sitter jag här och har ont i magen, ni tjejer vet hur det är. Än är det inte så farligt, men jag slår vad om att kommer ligga som en liten kalv imorgon. Åh hata det, MEN jag ska inte måla fan på väggen än, det är inte lördag än.

Ska iaf snart stänga ner datorn för att sova, det är inte kul att bli väckt halv 7 av sin valp. Men det var bara att gå ut och sen somna om igen. Imorgon ska jag iaf försöka sova lite längre, därför ska jag gå och lägga mig tidigt.

Vi hörs imorgon! Godnatt♥


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback