Kvällen

Det har faktiskt inte hänt så mycket sen sist jag skrev, har såklart varit med Zinga, varit ute och varit här inne och busat. Just nu sitter jag här och leker med Zinga samtidigt som jag tittar på "Wipeout" på Kanal5 och om 10 min börjar Beck på tv4:)

Imorgon börjar jag 9.30, men måste gå upp 07.45 eftersom lilla bebisen måste komma ut:) Slutar nog redan 11.30, så det blir en kort dag. Ska stänga av datorn för idag, så hörs vi imorgon:)

Ledsen att jag inte har så rolig blogg för tillfället, men ska försöka hinna med allt. Har ju trots allt en valp, ett marsvin och en hund att ta hand om. OCH mig själv:) Så det är mycket att stå i.

Vi hörs imorgon. Kraam♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback