Jag hade rätt hela tiden, om Ola Rapace

Jag fick en liten chock när jag gick in på aftonbladets hemsida för en stund sedan, där stod att Ola Rapace, min största favoritskådespelare förutom Mikael Persbrandt, hade erkänt att det var han som var kändisen som åkt fast med kokain i sin bil.

Det var för några månader sen jag läste om det första gången, där fanns även då en bild på denna personen men med täckning över huvudet. Jag kommer ihåg att jag direkt sa till mamma " Det är Ola Rapace".

Jävla människor alltså, har man inte tillräckligt under håret så man fattar att man åker fast till slut. Även om det bara var 0,48 g som fanns i hans bil är det ändå mycket olagligt. NEJ FY PÅ DIG RAPACE, där sjönk du!



Tänk en andra gång när du ska använda droger, sprit eller saker du inte vet vad det är. Jag skulle ALDRIG få för mig att varken röka, dricka (så full att man är helt borta) eller ta droger!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback