Hemma på lunch!

Hej alla!

Är just nu hemma på lunch, men ska strax iväg igen. Har haft idrott nu på morgonen, och roligare ämne finns ju om man säger så. När jag hade slutat blev jag hämtad av pappa, gick ut med Zinga och åt lunch.

Nu ska jag som sagt strax åka tillbaka till skolan, börjar 11,55 igen med hotell i två timmar därefter matte sen är det helg. När jag slutar ska jag direkt upp till min morbror och städa sen hem igen, då ni får en videoblogg.

Som jag skrev igår ville jag att ni skulle komma med förslag om vad jag kunde prata om, men som vanligt har ingen skrivit så det blir ingen rolig, om det ens blir någon.

Vi hörs senare idag! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback