Godnatt!

Äntligen är jag klar med svenskarbetet. Tog en jädra tid, men nu är jag klar:) Nu återstår det bara at lära sig all texten, ska nämligen stå och prata i drygt 5-7 minuter om pälsar och skinnjackor, snacka om mycket text! Och man får knappt läsa innantill, måste såklart skriva ner punkter så jag inte kommer av mig i texten. Åhhhh nu fick jag ännu mer panik över det. Det får jag göra imorgon, för nu behöver jag sova!

Börjar kl 8 imorgon(blä, tidigt) med köket. Nu ska jag inte längre servera om tisdagarna utan vara i köket måndag och tisdag 8 veckor framöver. Nu är det slut med korta och sköna dagar, nu ska man stå och svettas i köket istället. Men det ska nog bli kul:)

Vi hörs imorgon, skulle tro att jag slutar runt 14 tiden, hoppas inte längre. Godnatt!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback