Då har man tråkigt igen då...

Ja jag vet att jag är dryg, och skriver om inget roligt alls idag. Men man kan inte skriva om något roligt om ens måndag inte är rolig. Det blev ingen övningskörning idag, pappa orkade inte. Istället kollade jag klart på "Patrik 1,5" och åt cheesecake.

Nu ligger jag här i sängen med en sovande zinga bredvid. Ljust är det fortfarande ute, synd bara att det inte är varmre, då hade jag gått en promenad med hundarna men nu orkar jag inte med kylan.

Nu ska jag försöka underhålla mig själv, därefter plugga, ta ut panda, duscha och kolla på tv.

Hoppas ni har roligare måndag än mig.


Andra bilden är det Zinga. Man ser knappt henne:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback