Äntligen är provet avklarat!

Nu är jag hemma igen, började ju 9.15 med provet, idrottsprovet. Det gick väl ganska bra, kunde inte en fråga och gissade på 1 eller 2. Det är ändå ganska bra, för att ha panik på morgonen för risk att inte kunna det. Satt och skrev provet i ungefär 20 minuter sen stack jag hem. Har precis varit ute med Bella och ska snart börja med lunchen.

Som jag skrev igår är det en massa saker som händer idag, iaf så har jag fullt upp. Kl 11.55 börjar jag skolan igen, då ska jag redovisa en sak på hotellet, därefter har vi matte till 14.50, sen är det helg:) Då ska jag upp till min morbror och städa, kl 16.30 ska jag vara i stan hos min frisör och färga min utväxt. Sen ska jag äntligen hem! Får hoppas jag hinner klämma in lite mat så jag inte svimmar eller något:p


Min fula utväxt som ska bort idag:)

 
En seriös och en oseriös bild. Det är så jag är:P

Vi hörs senare idag. Ha en toppen fredag!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback