Varning för extremt många skor!!!!

Jag fick en kommentar om att en tjej ville se alla mina skor, så här är dom:


Zinga verkar också gilla dom:P


9,5 cm klack från scorett


H&M


Converse från Stadium


Flipflop från h&m


Från Eurosko, liten klack


Stövlar från Dinsko


Från H&M. 10 cm klack


Från H&M. 10 cm klack


Skor från Dinsko. 10 cm klack


Från H&M


Från H&M


Stövlar från skopunkten


Flipflop från björn borg


Från skoniton


Uggs från ellos. Stövlar från skopunkten.

Det var exakt alla mina skor :)

Nu ska jag och Zinga strax åka till Mormor och Morfar och hälsa på lite. Ikväll får ni en 15 sek videoblogg från fotograferingen igår. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Fredde M

Varför så många? Du har ju bara två fötter... ;)

Hur är det annars?

2009-06-07 @ 17:34:07
Postat av: Lorak · My official truth

En massa skor =) Jätte fina, jag är likadan hehe , älskar skor!

2009-06-07 @ 21:43:33
URL: http://lorak.blogg.se/
Postat av: belinda

gud va fina ! belinda kommer och tar dom en natt när du sover :)



Svara gärna i ett inlägg ;D

2009-06-07 @ 21:52:22
Postat av: malin

RIKTGTI FINA ! Dom rosa skulle jag vilja ha ! :) men alla e verkligen riktigt vackra ! e det inte svårt att gå eller du e van vid de t?

kram malin



svara gärna i ett inlägg

2009-06-07 @ 21:53:56

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback