Tisdag



Hej på er!

Vaknade faktiskt kvart i 11 idag och inte halv 12, kryss i taket liksom;). Har precis läst en massa tidningar och sitter nu här och lyssnar på musik. Min hals är fortfarande inte bra, fattar inte hur den kan vara dålig igen med tanke på det bara är ca 1 vecka sen jag slutade med penicillinen. Mina mandlar ser jättekonstiga ut, så det blir väl till att gå till läkaren snart igen. Jag ooooooooooorkar inte, men jag vill inte heller operera bort mandlarna, ni vet.. jag och sjukhus=fan. Får hoppas det blir bra snart iaf.

Idag är det lika fint väder som igår, så jag ska sola lite tänkte jag och bara ta det lugnt. Vad ska ni göra?:)


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack! :D

Vad gör du? :)

2009-06-23 @ 15:22:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback