Ö-kört

Efter jag skrev inlägget nedan kom pappa och hämtade upp mig, då åkte vi ner till stan och åt på en resturang. Det blev pizza för min del :) Sen ö-körde jag till Maxi och Willys där vi handlade lite. Jag var grymt sugen på att köpa The sims 3 (nörd jag vet) men det kostade så mycket som 499 kr på Maxi, liiite dyrt tycker jag.



Har någon av er detta?:)

Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra inför morgondagen, har två lektioner imorgon. På morgonen idrott (kan såklart inte vara med) och det känns väldigt onödigt att gå upp tidigt och göra sig i ordning för att sitta och glo på dom andra. Och sen har jag matte på em kl 13.50. Dryyygt! Tur jag bor i Trelleborg, och inte utanför så jag kan åka hem i mellan.

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

HEEEY, man är faktiskt inte nörd bara för man spelar simsspelen. jag har provat på sims 3 och ska så snart jag har pengar till det införskaffa mig det. :D hihi

2009-06-04 @ 22:05:10
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har köpt det, eftesom jag också är simsnörd! :) 399:- på onoff

2009-06-04 @ 22:59:54

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback