Nu sitter jag här igen

Mormor och Morfar körde hem vid 5, då passade jag och pappa på att göra lite ärende medans mamma gör sig i ordning. Körde bla till Konsum och postade ett brev och ner till stan för att lämna alla dom filmerna jag och mamma hyrde för 1 vecka sen.

Nu sitter jag här och har Panda ute, men hon är lite trög idag, vägrar springa efter gurkorna, hon kanske också tycker det är för varmt?

Så fort mamma är klar ska vi köra ner till stan och äta, jag har bara ätit frukost, 2 mackor och fika så nu skriker magen efter mat.

Under tiden kan ni väl klura ut vad ni tycker jag ska prata om i nästa v-blogg? Pleeeeease, det är så tråkigt att bara säga det gamla vanlig!


Snälla:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Tjo! kan du inte göra en sådan som du gjort tidigare när du sminkade dig från helt osminkad till färdig. Vet att du fick skit för den, men det var faktiskt bra det du gjorde, och jag fick några tips av den : ). Om du gör en till så förklara gärna emellan de olika momenten också så man hänger med, och berätta vad du använder etc : ). Lycka till!

2009-06-29 @ 18:11:15
Postat av: Anonym

visa rummet och kläderna

2009-06-29 @ 21:36:13
Postat av: Anonym

JA vi vill se dina favorit kläder och så vill vi veta lite om dig!

2009-06-30 @ 21:14:16

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback