Kvällen som varit

Jag har märkt att jag är lite off här på bloggen nu när det är sommarlov, men jag sitter knappt vid datorn mer så det är därför. Jag gör alltid något om dagarna nu när både mamma och pappa har semester men det kommer bli bättre jag lovar :)

Nu ikväll har det hänt ganska mycket faktiskt. Kom hem från Vånga vid 4 tiden ju, sen åt vi middag och lite så. Min kusin har varit här ikväll också så vid 6 tiden körde vi till Sturup, men herregud vad dött det var där, gick verkligen inga plan så jag kunde inte använda mitt nya objektiv. Istället körde vi hem igen och körde ner till stan och köpte glass. När vi kom hem igen körde jag och mamma till vånga och gick lite, jag handlade ett armband till och så spelade jag på lite chokladhjul men tyvärr ingen vinst. Har precis kommit hem från en lång runda med mamma, jättehärligt väder ute!

Här kommer lite bilder jag fotat idag:


Vid sturup






Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback