Jag hatar att vara sjuk!!!!!!!!

Sorry att jag inte skrev efter skolan, men jag har inte haft tid. Slutade vid 1 i skolan, fick reda på att jag fick VG i slutbetyg i svenska och livsmedelshygien. Jag kämpade som fan för att få MVG, men som vanligt lyckas jag inte. Menmen, sånt är livet..

Kom hem och åt lite, gick ut med Zinga och så. Vid 2 åkte jag ner till stan med bussen till mamma (hon var hos frisören), medans hon satt med färg gick jag lite i stan och tittade. Gick sist upp till min morbror och tog deras post och tog bussen hem tjugo i 5. Har precis varit ute med båda hundarna och sitter här och tar det lugnt.

Jag hatar verkligen att vara sjuk! Vet ni hur jag är sjuk nu?! JAG ÄR FÖRKYLD!!!!!!!!!!!! Hostar gör jag med så det gör ont på bölden och sticker som fan i nästan. Åhhhhhhhhhhh inte nu när det är sommar :(

Nu ska jag iaf mysa med Zinga, hon får mig att må bra !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback