Hemma igen

Sådär då var man hemma från sjukhuset igen. Eller kom hem för drygt 1 timme sen. Mormor och morfar körde mig in så mötte pappa upp mig där inne. Hade en tid 13.15 men kom inte in förrän 13.45 då jag var bokad akut (?). Läkaren undersökte iaf, bedövade och kollade. Hon konstaterade att där inte fanns mer var i bölden så jag ska bara ta mina tabletter i 10 dagar så blir det bra. Redan nu känner jag mig mycket bättre, kan prata, har ingen feber, kan äta och har knappt ont när jag sväljer. Det var en befrielse när jag kunde äta pannkakor när jag kom hem. Min kropp har verkligen blivit smaaaaaaal.

Nu ska jag fixa lite med bloggen, som ni ser fick jag ändra en del då jag råkade ta bort en del av kodmallen. Sen ska jag städa och ta tag i sånt jag inte orkat när jag var sjuk, så vi hörs senare igen:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback