Hejdå!

Åh tack för kommentarerna angående inlägget nedan, alltid kul att få kommentarer av er :) Många av er ville att jag skulle ta dom rosa, men jag får helt enkelt se hur vädret är, det skulle nämligen bli regn imorgon om jag inte har helt fel, då vill men helst inte ha öppen sko.

Imorgon börjar jag 9.15, då ska vi till trelleborgs idrottshall och kolla på alla 3:or som går ut, på deras spex. Sen ska vi samlas kl 13 där vi har vår resturang och ha avslutningen, får betygen och en fika skulle jag tro. Sen är det SOMMARLOV!! Jag har dock fortfarande inte fattat det, känns bara som man ska gå på helg, men ikke..10 veckor är ingen helg:)

Vi hörs imorgon. Imorgon ska jag försöka mobilblogga:) Kramar!

Kommentarer
Postat av: Tigrisenemmis

Då ska du ha dom bruna :)

2009-06-10 @ 23:34:37
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback