Efter regn kommer solsken...

...och det stämmer ganska bra in på dagen. När jag äntligen orkade göra mig i ordning sken solen. Jag och pappa åkte ner till stan där vi hämtade kinamat, det blev 4 smårätter för min del+efterrätt:) Mums. Sen satt jag mest vid datorn och tog det lugnt. Vid 20 tiden var det så himla fint väder ute, vindstilla och solen sken. Så jag drog med mig Zinga ut på en lång promenad till Mormor & Morfar och överraskade dom lite vid balkongen. Zinga blev helt galen när hon inte kunde hälsa på dom så vi gick in en stund. Jag åt glass och drack lite saft och nyss kom vi hem.

Det var riktigt härligt att gå den promenaden, ibland behövs det.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback