Dagen

Tänkte skriva lite om hur dagen har varit, har ju varit lite off här. Har sovit ganska mycket, kollat och tv. Innan kom Mormor och morfar förbi för att se hur jag mådde och stannade en liten stund. Nyss var jag och duschade för jag kände mig verkligen inte fräsch. Halsen gör ont som fan och jag har tittat ner i halsen flera gånger idag och det är verkligen jättesvullet där. T.o.m värre än igår. Jag ber på min bara knä att jag är bättre imorgon, jag vill inte ha det så här längre. Jag har haft ont i 3 veckor och kan knappt svälja nu. Åhhhhhh hata sjukdomar!

Sitter iaf och väntar på pappa nu, han är och handlar glass till mig eftersom det bedövar halsen lite. Så jag ska kolla på någon bra film och äta glass:)

 

Kommentarer
Postat av: louise

åh vad jobbigt, jag hade med en sån period för något år sedan när jag hade sjukt ont i halsen länge. Hoppas det blir bättre snart! Jag önskar att jag kunde vara hos dig och ta hand om dig nu :) Så kunde vi kolla på beck och äta glass hihi :)

pussbaby <33

2009-06-01 @ 19:22:25
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback