090627

Godmorgon, allt bra?

Jag var ju som sagt ute och festade igår, förfesten var ganska seg då jag inte drack något och alla andra drack men senare blev det lite roligare förutom att jag fick skoskav av mina 10 cm klackar och att mitt linne gick sönder, men snälla pappa fick komma och lämna nytt linne och låga skor, så var min kväll räddad :)

Jag var nog hemma vid 02.15, så inte jättesent och somnade en halvtimme senare.

Idag ska jag och Pernilla gå på en marknad som är här i stan denna helgen, jag brukar gå dit vart år men det brukar vara samma skit vart år så det blir nog en snabb runda bara.

Nu ska jag ut med Zinga och sen gå och duscha, idag följer kameran med.

Kommentarer
Postat av: Belinda

Det är veckans blogg på min blogg denna veckan. Så kommentera inlägget och skriv något trevligt så kankse det blir din blogg som vinner och då får du en fin reklam för din blogg och några ord om vad jag tycker och just din blogg.



Trevligt sommar / Belinda.

2009-06-27 @ 13:23:59
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback